Alta Badia

Léto je sice v plném proudu, ale mezi starýma fotkama jsem našla několik snímků z letošního jara, které jsme s rodinou strávili na horách v Itálii. Lyžovat mě rodiče učili už když jsem byla malá a já jsem za to hrozně ráda. Jsem jedním z těch lidí, kteří milujou sníh a na zasněženou krajinu by se mohli koukat hodiny. Poslední dobou to se sněhem nebývá moc slavné, ale letos jsme měli štěstí.

IMG_1486IMG_1645IMG_1596

Processed with VSCOcam with f2 preset
Processed with VSCOcam with f2 preset
Processed with VSCOcam with hb2 preset
Processed with VSCOcam with hb2 preset

IMG_1466IMG_1479IMG_1480

Processed with VSCOcam with f2 preset
Processed with VSCOcam with f2 preset
Processed with VSCOcam with se3 preset
Processed with VSCOcam with se3 preset

IMG_1684IMG_1477IMG_1682IMG_1484IMG_1720

Leave a Reply

