Bath

Bath je jedno z těch míst, jejichž návštěva je jako cesta časem. Hned jak jsme vylezli z autobusu, měla jsem pocit že jsem se ocitla někde ve Starověkém Římě. Mrzí mě, že jsem na prohlídku tohoto města měla tak málo času, protože je tam toho určitě dost, co stojí za prozkoumání. Nebyla jsem ani ve slavných římských lázních…ještě, že hned vedle je restaurace, kde vás nechají na malou část lázní nahlédnout oknem.

editIMG_3010eidtIMG_3005editIMG_3022editIMG_3026editIMG_3012editIMG_3024editIMG_3032editIMG_3036editIMG_3042editIMG_3041editIMG_3039editIMG_3054eeditIMG_3004
Cotswolds

Leave a Reply

