Třeboň

Jsem toho názoru, že člověk, co rád cestuje, by měl poznat nejen krásy za hranicemi, ale taky co nejvíc míst ve své vlastní zemi. Když jsem byla mladší, chtěla jsem pořád cestovat co nejdál asi i proto, že v Česku mi nic nepřišlo zajímavé. Poslední dobou si ale začínám uvědomovat, že i u nás je mnoho krásných míst, které jsem ještě neviděla a stálo by za to je prozkoumat. Jedno z takových míst je právě i Třeboň.

Můj taťka rád jezdí na kole, a proto jsme jeli právě sem. Historické město, kterému dominuje náměstí s typickou jihočeskou architekturou, cyklostezky lemující krásy již zmíněně Třeboně a jejího okolí a samozřejmě třeboňské rybníky jsou hlavní lákadla. A nesmíme zapomenout na malebné jihočeské vesničky, lesy, pole a louky, které budete míjet při jízdě na kole. Cesty jsou většinou po rovině, takže to není náročné ani pro ty, kteří nejezdí každý den. Pokud ale kolo nemusíte, vždycky se můžete vydat za krásami české krajiny pěšky.

IMG_3796_editedIMG_3663_editedIMG_3798_editedIMG_3664_editedIMG_3670_editedIMG_3672_editedIMG_3673_editedmůj brácha: “To je nějaká špína v lese co sbírá borůvky..” (na fotce je můj brácha)IMG_3695_editedIMG_3676_editedIMG_3800_editedIMG_3701_editedkámoš oslíkIMG_3702_editedpřírodní koupaliště v Borovanech – asi 20 km od TřeboněIMG_3710_editedIMG_3788_editedIMG_3865_editedIMG_3851_edited

Leave a Reply

